Rychlé nastavení klientského programu

Nastavení klientského programu se liší podle serveru, na kterém je Vaše pošta umístěna.

1. Starší účty přemigrované z edrive-hosting:

  • server příchozí i odchozí pošty: emailgw.virtis.cz
  • uživatel: celá e-mailová adresa
  • heslo: Vaše nastavené heslo
  • zabezpečení: SSL nebo STARTTLS
  • odchozí server vyžaduje ověření stejným účtem a heslem, jako server příchozí pošty
  • POZOR - pro Microsoft Outlook je nutné při nastavení SSL šifrování ještě změnit port odchozí pošty z 25 na 465, pro STARTTLS zůstává port 25
  • změna hesla: https://oldsupport.virtis.cz/
  • automatická odpověď, změna nastavení atp.: https://oldsupport.virtis.cz/
  • webmail: https://roundcube.virtis.cz/

2. Novější účty v systému iRedMail:

  • server příchozí i odchozí pošty: emailgw2.virtis.cz
  • uživatel: celá e-mailová adresa
  • heslo: Vaše nastavené heslo
  • pro MS Outlook je nutné zapnout SSL šifrování a manuálně změnit port odchozí pošty z 25 na 465, nový standard STARTTLS Outlook nepodporuje
  • zabezpečení: STARTTLS
  • odchozí server vyžaduje ověření stejným účtem a heslem, jako server příchozí pošty
  • změna hesla: https://iredmail.virtis.cz/mailadmin/
  • automatická odpověď, změna nastavení atp.: https://iredmail.virtis.cz/ (v rozhraní webmailu roundcube)
  • webmail: https://iredmail.virtis.cz/

3. Groupware, kalendářové a adresářové služby:

  • server příchozí i odchozí pošty: gws01.virtis.cz
  • uživatel: celá e-mailová adresa
  • heslo: Vaše nastavené heslo
  • zabezpečení: STARTTLS
  • odchozí server vyžaduje ověření stejným účtem a heslem, jako server příchozí pošty
  • nastavení: https://gws01.virtis.cz/ a https://gws01.virtis.cz/SOGo/




  • 9 Uživatelům pomohlo
Byla tato odpověď užitečná?