Vážení zákazníci,
vzhledem k rapidně rostoucí spamovosti příchozích zpáv na našem hlavním poštovním serveru jsme byli nuceni přistoupit ke zpřísnění pravidel pro tyto zprávy. Doposud jsme přijímali všechny zprávy a ty teprve následně vyhodnocovali jestli jsou spam a pokud ano, umístili je do složky Spam příslušného poštovního účtu.
Od dnešního dne zprávy, které přicházejí ze zdrojů spolehlivě označených za spammery, odmítáme přijmout a na naše servery tak vůbec nedorazí.
Věříme, že toto opatření připěje k vyššímu komfortu poštovních služeb (nebude docházet k zahlcením Spam složek účtů) a nijak negativně neovlivní validní doručované zprávy.
Přijaté zprávy následně samozřejmě prověřuje spamfiltr a antivir, tam se nic nezměnilo.

Technická podpora Virtis

Wednesday, January 31, 2018







<< Zpět